Shop Til You Drop!

Hallo Beauty's, hebben jullie al op solden jacht geweest voor leuke outfits te scoren? Ik zelf nog niet omdat ik gewoon niet hou van de drukte in de winkelketens, daarom gaat mijn voorkeur naar online shoppen. De webshops tegenwoordig hebben een uitgebreide gamma aan kledij net zoals je in een kleding winkel staat te kijken kan je het nu tegenwoordig uit je luie zetel met een heerlijke warme kop thee bij je, leuke outfits scoren aan leuke prijzen!

Je hoeft dan niet meer eindeloos te wachten om in een pashokje te geraken, voor je outfits te passen of je ziet opeens aan de kassa een lange rij en daar sta je dan eindeloos te wachten tegen dat je kan betalen. Nee hoor tijdens de solden Shop ik liever op een webshop zoals bij Esprit, ik kan nu al vertellen dat er 69 nieuwe artikelen op de webshop staan. Natuurlijk staan er ook items die kunt scoren met een leuke korting, dat word een moeilijke keuze omdat Esprit een uitgebreid gamma heeft.


Je vind er zowel kledij voor de dames en voor de heren, ook hebben ze leuke kledij voor de kinderen die toch betaalbaar zijn. Ook hebben ze woonaccessoires en zoals jullie al weten ben ik dol op decoratie omdat ik graag mijn interieur verander, ik ben rap uitgekeken op decoratie in ons huis. Je vind er woonaccessoires voor je badkamer, woonkamer, kinderkamer & keuken en eten,  dit vind ik erg leuk dat je zoveel keuze hebt! 


Terwijl ik aan het shoppen ben voor nieuwe woonaccessoires neem ik toch ook graag eens kijkje bij de dameskleding en mijn favorieten kleding stukken zijn een mooi blouse en een leuke jeans, valt gemakkelijk te combineren met leuke accessoires. Ik voel mij gewoon erg gemakkelijk in een mooie jeans en een leuk blouse want ik draag niet vaak een jurkje, ik heb jurkjes hangen in mijn kledingkast die ik nooit draag alleen maar als ik naar een feestje moet dan ga ik een jurkje dragen. 
Op de webshop van Esprit heb je enorme keuze aan mooie blouses ik kan bijna niet kiezen omdat ik gewoon een grote twijfelaar ben in alles, ook hebben ze een uitgebreid gamma aan leuke jeans broeken van extra slim tot recht & uitlopend enz..! 
Heb je je keuze gevonden dan klik je de item rechtstreeks in je winkelmandje en dan betalen en verlangen tegen dat je pakketje naar je toe komt, vind ik altijd spannend..! Past je item niet dan kan je  het gratis retourneren of je kan het ook gewoon omruilen bij de winkel dichtbij je buurt.

Neem gerust eens een kijkje op de webshop van  Esprit  , wat vinden jullie van online shoppen of ga je toch liever naar de winkel? 
Ik wens jullie nog een fijne dag, 




12 opmerkingen

  1. Leuk artikel! Ik vind dat Esprit erg mooie items verkoopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in huis shoppen wij regelmaat bij de webshop van Esprit vooral voor mijn vriend zijn t-shirts kosten meestal maar 8 euro of zo :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk!
      Het is super goedkoop voor de t-shirts voor de mannen :)
      x

      Verwijderen
  3. Ik vind online ook veel handiger dan in de winkel maar vaak ziet iets in het echt er toch heel anders uit, ik behoud dus zeker niet alles van wat ik bestel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad soms is het beter dat je naar de winkel gaat voor sommige items, maar nu kan je het tegenwoordig gratis terug sturen dus zou ik het zeker eens proberen :)
      x

      Verwijderen
  4. zelf ben ik wel snel geneigd om even in winkels te gaan kijken, maar dat komt ook omdat Utrecht veel winkels van grote merken in het centrum heeft zitten..Sale shoppen doe ik eigenlijk niet zo heel vaak, ook ik houd niet van extreme drukte in winkels en dat heb je bij de sale toch vaak wel...Esprit heeft leuke items, en het assortiment online is erg groot...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in een dorp dus als ik naar een stad wil bv Roeselare, moet ik al de auto nemen dus voor mij is soms online shoppen een voordeel. Oeff wat ben ik blij dat ik niet alleen ben want ik hou echt niet van de drukte in winkels, ik loop zo naar buiten :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️