Action / Max & More Gel Nail Polish

Hallo beauty's, een eindje geleden tijdens mijn bezoek bij de Action zag ik dat ze Gel Nail Polish hadden en natuurlijk was ik erg nieuwsgierig omdat ze veel goedkoper zijn dan de gellak van Sensationail! Ik twijfelde geen seconde en ik ging met vier gellakken naar huis en ik heb één kleurtje uitgeprobeerd op mijn nagels de andere drie ga ik laten zien aan jullie op een nagelwiel, nieuwsgierig naar de gellakken van de Action? Kijk dan snel verder! 

De gellakken zitten mooi verpakt en er staat ook mooi uitgebeeld wat voor product het precies is, ook ziet je de kleuren van de gellak. De verpakking is niet zo bijzonder maar wel hygiënisch want zo weet je dat er niemand eraan heeft gezeten.

De verpakking vind ik er dan erg mooi uitzien, ze gelijken erg goed op de verpakking van Sensationail alleen zijn de deze van Action ronder en kleiner! Wat ik ook leuk vind dat de kleuren en de namen op de verpakking staat gedrukt zo vind ik meteen het kleurtje die ik wil op mijn nagels doen, de kleuren die ik heb gekozen zijn Red, Pink, Turquoise en Light Blue. 

*Max & More is dierproefvrij.


Het kwastjes is niet zo breed, ik heb liever een bredere kwastje zodat ik in één enkele beweging mijn nagels kan lakken. Wat mij ook meteen opvalt is de sterke chemische geur, het ruikt net zoals verf! 


Vooraleer je deze gellak aanbrengt moet je eerst een gel primer aanbrengen en een gel base en op het laatste een top coat, jammer dat ze het niet verkopen bij de Action maar ik gebruik mijn gel primer en gel base van Sensationail. Voor deze gellak te laten uitharden heb je een led lamp nodig en dat verkopen ze wel bij de Action. 


Ik heb de rode gellak uitgeprobeerd op mijn nagels en het kleurtje dekt perfect met twee laagjes, de gellak brengt fijn aan en na 60 seconden onder de led lamp was het volledig uitgehard. Op mijn ringvinger heb ik een Rose gold glitter gellak van Sensationail aangebracht, ik vind rode nagels klassevol en perfect voor tijdens de feestdagen. 

Maar de Action beloofd dat de gellak twee weken op de nagels blijft, maar is dat zo? Dit had ik niet verwacht maar ik heb ze bijna twee weken op mijn nagels gehad, dan begonnen ze te chippen. De gellak is ook gemakkelijk te verwijderen met een nagellak remover die Aceton bevat. 


Oehh...de andere drie kleurtjes vind ik ook erg mooi! Links ziet je Pink maar het is meer roze met een rode ondertoon en het dekt perfect met twee laagjes, Turquoise dekt perfect met één laagje en is een mooie blauwe kleur en de laatste kleur Light Blue dekt jammer genoeg maar met drie laagjes maar ik vind de licht blauwe kleur erg mooi voor tijdens de zomer. 


Ik ben fan van deze Gel Nail Polish van de Action en ze zijn natuurlijk te verkrijgen bij de Action voor 1,49€ per stuk!
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







22 opmerkingen

  1. Het zijn leuke kleurtjes en als ze voor dat geld ook nog eens twee weken blijven zitten dan is het echt super. Ik vind de donkerblauwe de mooiste kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een aanrader voor dat geld zeg! Ik had echt niet verwacht dat ze bijna twee weken zouden blijven zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een aanrader voor dat geld zeg! Ik had echt niet verwacht dat ze bijna twee weken zouden blijven zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat klinkt wel erg goed zeg! Ben wel benieuwd geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit had ik niet verwacht! Ga ook eens een paar kleurtjes aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist helemaal niet dat action gel nagellak heeft! Wel jammer dat ze geen basecoat ervoor verkopen. Weet je toevallig of ze ook cleanser hebben om het plaklaagje te verwijderen of moet je ook die van sensationail gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik denk niet dat er een cleanser is te verkrijgen bij de Action, heb het gebruikt van Sensationail :)
      X

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat de action ook gellakjes uitbrengt. Vind de rode kleur prachtig!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat ze deze lakjes hadden! Ze zien er echt top uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor dat prijsje kan ik dat nog wel eens proberen! Maar hoe duur is die lamp van de action dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk rond de 5€ maar weet het niet zeker, heb ze zien liggen maar naar de prijs gekeken heb ik niet gedaan omdat ik al een lamp heb :)
      X

      Verwijderen
  10. Wow ziet er goed uit, dat had ik niet verwacht. Ik meende dat ze wel base + gelcoat hadden ook bij de Action waar ik altijd kom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat ze het bij jou wel verkopen, bij ons niet wat raar dat het zo verschilt bij de Action filialen :) X

      Verwijderen
    2. Ik heb ze een tijd geleden in de Action te Hasselt, maar nu hebben ze ze niet meer. In een ander Action heb ik gevraagd voor de gelnagellak en daar zeiden ze mij dat ze deze nooit hadden gehad.. Waar vinden jullie hem nog in Belgie? groetjes

      Verwijderen
    3. Ik heb ze gevonden in Lichtervelde (west-Vlaanderen) maar weet ook niet zeker of dat ze er nog hebben :). In Roeselare hadden ze het ook niet binnen wat ik ontzettend raar vind dat het zo verschilt per Action filiaal! Groetjes! X

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige nagellakjes! Ze zien er super tof uit! En hele mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben vaak ook tevreden met make up producten van Action. Wat leuk is dat. Dat de nagellak doet wat het belooft is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik sta verbaasd van je bevindingen van de lak, ik heb er wel even naar staan kijken maar gedacht...ja moet ik dit wel doen? ...volgende keer hoef ik daar niet meer over na te denken, dat is zeker een dikke ja...het ziet er heel erg mooi uit, zowel op je nagels als de kleuren zelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb erg getwijfeld om deze mee te nemen van bij de Action omdat ik bang was dat de kwaliteit toch niet dat zou zijn, maar nu ik dit gelezen heb, neem ik ze de volgende keer zeker mee! Leuke review! Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw goed resultaat! Ik had niet verwacht dat hij het zo lang zou uithouden. Ook echt een hele mooi kleur die je daar op hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️