Wooninspiratie / landelijk Interieur

Hallo beauty's, vandaag ga ik wat wooninspiratie laten zien want ik hou van de landelijke stijl in mijn huis met vooral veel wit kleurige en goud kleurige decoratie. Ik moet nog twee weken werken en dan ben ik thuis tot en met vier januari, dan ga ik en Dimitri onze woonkamer opnieuw schilderen en ooit veranderen van meubels maar natuurlijk gaan wij er eerst voor sparen. Nieuwsgierig hoe mijn droom woonkamer eruit ziet en wat voor meubels we graag zouden willen? Kijk dan snel verder! 



Eerst en vooral gaan we onze muren wit schilderen dit zorgt ervoor dat je woonkamer groter doet lijken en zo creëer je ook meer licht, ooit gaan we onze keuken vernieuwen en dan wil ik een witte keuken met heel veel kasten zodat ik alles mooi kan opbergen. 


Ik vind country stijl meubels erg mooi, het houten steigerblad en dan de krulpoten eronder erg mooi! Het doet mij denken aan een koninkrijk zo romantisch en chique zien deze meubels eruit!  


Ben jezelf creatief of handig dan kan je je eigen salontafel maken of een leuke opberg kast met houten kratten, ik vind het er zo mooi en stijlvol uitzien!  


Wij hebben nu een lederen zetel, maar ik vind een stoffen zetel er net wat meer landelijker uitzien! Maar we twijfelen nog omdat een lederen salon gemakkelijker is te onderhouden dan een stoffen zetel. 


Een dieren vacht of een zacht schapen vacht is zo mooi en heeft het ook meteen een chique uitstraling aan je woonkamer, werkt af met zachte kussens en een nep bont plaid. Plaats je woonkamer niet te vol hou het rustig dan ziet het er net wat meer sfeervoller uit en dan kom je meteen tot rust als je thuis komt. 

Ik hoop dat we onze woonkamer zo kunnen creëren met vooral veel wit, ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






15 opmerkingen

  1. wat ziet het er allemaal leuk uit, zelf spreekt de county style mij wel het allermeeste aan...dat vind ik er toch wel het allergezelligste uitzien om naar te kijken...leuk artikel is dit geworden ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa Country style is erg mooi, Dankjewel Petra <3
      x

      Verwijderen
  2. Het derde plaatje vind ik echt mooi! Alleen die bloemetjesmotief hoeft dan weer niet van mij :P -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor mij hoeft het bloementjesmotief ook niet, hahahaa :)
      x

      Verwijderen
  3. De eerste twee vind ik echt prachtig, echt mijn ding!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, wij hebben ook landelijke stijl gekozen. Het is wel een dure stijl moet ik zeggen maar heel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het is een dure stijl maar ik heb het er wel voor over :)
      x

      Verwijderen
  5. Heel erg leuke inspiratie foto's! Ik wil graag een moderne inrichting met een landelijke knipoog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ja modern is ook erg mooi en met wat een landelijke knipoog komt het helemaal goed :)
      x

      Verwijderen
  6. Ooh die laatste foto straal zo gezelligheid uit :D Ik vind zo'n stijl wel erg leuk ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️