Catrice / Prime And Fine Beautifying Primer

Hallo beauty's, ik heb een paar make-upjes gekocht uit de nieuwe lente/zomer update van Catrice en ik heb ook de Prime And Fine Beautifying Primer gekocht. Deze roze primer van Catrice heeft een zachte glans en bevat een voedende vitamine E, deze primer zou een natuurlijk glow geven aan je huid en het zou ervoor zorgen dat je make-up mooi op zijn plaats blijft zitten de gedurende dag. Nieuwsgierig naar deze Prime And Fine Beautifying Primer? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is in tubevorm werkt praktisch en vooral hygiënischer, de tube vind ik er alvast leuk uitzien want de tube is licht roze van kleur en is afgewerkt met zwart kleurige details.


Catrice omschrijft: Een roze primer als basis met een zachte glans en voedende vitamine E. De lichtreflecterende parelmoerpigmenten geven de teint een natuurlijke glans en de huid ziet er onmiddellijk zijdezacht en egaal uit. De delicate textuur heeft een subtiele geur, is langhoudend en wordt onder de foundation aangebracht zodat je make-up langer mooi blijft. De primer kan ook individueel worden aangebracht voor een subtiele glow. 


Het doseergaatje is perfect van grote, zodat je zelf de hoeveelheid primer kan doseren die jij gewenst te gebruiken. 



De primer is roze van kleur en is niet al te dun van textuur en de lichtreflecterende parelmoerpigmenten zie ik niet zitten in de primer, de primer heeft inderdaad een geur want het ruikt subtiel naar vers geplukte bloemen. De primer is gemakkelijk open te wrijven en dan ziet je een subtiele glans ook is de bloemengeur helemaal verdwenen, wat ik niet zo erg vind want eerlijk gezegd heb ik liever een primer zonder geur! 


Ik heb de primer uitgeprobeerd en de primer brengt fijn aan, trekt snel in en het laat geen vettige laagje achter. Mijn huid heeft inderdaad een subtiele glow en ook ziet mijn huid er egaal uit, dan heb ik mijn foundation aangebracht en dat ging erg gemakkelijk. Maar de gedurende dag begon mijn huid  op eens enorm te glanzen en mijn make-up smelt zo van mijn gezicht af, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik ben teleurgesteld in deze primer want mijn make-up blijft niet de hele dag op zijn plaats zitten en mijn huid ziet er op eens vettig uit, neen deze primer is niets voor mij! Ik was blij dat ik thuis was van mijn werk dat ik mijn gezicht kon reinigen want ik voelde mij maar vies door het vettige laagje op mijn gezicht, deze primer is dus niet voor mijn huidtype! 

De Prime And Fine Beautifying Primer van Catrice is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen en ook op de webshop van het Kruidvat voor 4,59€. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 







19 opmerkingen

  1. Dat glanzen zou ik niet erg vinden, maar makeup eraf smelten wel. Ik was super benieuwd naar deze primer! duidelijke review :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je make-up eraf smelt is niet goed! wat vervelend zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat deze primer zo tegenvalt. Ik heb de witte variant, een oudere versie, en die vind ik heel fijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook gehad en ik vond het ook echt niets voor mij, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef..Gelukkig ben ik niet alleen, ik vind het ook maar niets deze primer :)
      x

      Verwijderen
  5. jammer dat hij niet werkt! Ik was hier best benieuwd naar, maar ik denk dat ik hem toch ga laten liggen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat hij niet helemaal werkt zoals het zou moeten. Het klonk nochtans veelbelovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een tegenvaller! Vooral met mijn vette huid zou dit geen goed product zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat dit product niet werkt voor jou. Het lijkt me ook helemaal niets om het gevoel te hebben dat je een vettig laagje op je gezicht hebt, dan begrijp ik wel dat je dit product echt wil skippen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben geen fan, ik hou niet van een vettig laagje op mijn gezicht :)
      x

      Verwijderen
  9. Ai dat klinkt niet goed :-( Ben deze primer nu zelf ook aan het testen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg jammer, van Catrice had ik eigenlijk wel wat beters verwacht! Ik moet zeggen dat ik nog geen primer heb gevonden die mijn make-up heel de dag op zijn plek laat zitten. Mooie foto's heb je trouwens gemaakt, je review is erg duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah jammer dat deze primer niet echt iets voor jouw is! Dus ik denk ook niet dat deze iets wordt voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch wel jammer! Ik had er meer van verwacht, ik heb al eens het gelijknamige poeder gebruikt en dat was best goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️