Peggy Sage / Lipstick Palette

Hallo beauty's, ik heb een lipstick palette toegevoegd aan mijn stash van Peggy Sage want ik was erg nieuwsgierig en ik had nog geen lipstick palette in mijn stash. Ik ken het merk Peggy Sage niet maar het is altijd leuk voor nieuwe merken te ontdekken, vandaag ga ik deze prachtige lipstick palette laten zien aan jullie. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 
Wereldwijd worden cosmeticaproducten van Peggy Sage gebruikt door professionals. Het assortiment is onderverdeeld in make-up, gezichtsverzorging, lichaamsverzorging, manicure producten, pedicure producten en accessoires. De producten van Peggy Sage zijn niet getest op dieren en worden milieuvriendelijk ontwikkeld.

De lipstick palette is verpakt in een langwerpig zwart kartonnen doosje die afgewerkt is met wit kleurige details, ik vind de verpakking er strak uitzien en daar hou ik van!


Als je het kartonnen doosje opent komt er langwerpig lipstick palette tevoorschijn en de palette is mat zwart van kleur. Bovenaan ziet je de lipstick kleuren wat ik erg leuk vind, de verpakking vind ik er alvast mooi uitzien. 


Op de achterkant van het lipstick palette staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk ook de namen van de lipstick kleuren. 



De lipstick kleuren vind ik er alvast mooi uitzien en het palette bevat een lipkwastje en een spiegel zo kun je overal je lipstick bijwerken, wat ik erg handig vind! 



Deze lipstick palette bevat vooral roze tinten en ik hou nu eenmaal van roze tinten, de lipsticks in deze palette hebben allemaal een glanzende finish. 


Het pigment ziet er goed uit en je ziet meteen dat de kleurtjes een glanzende finish hebben. Ik vind alle vijf de kleurtjes erg mooi want je kunt alle kanten op met deze lipstick palette, wil je voor een natuurlijke lip kleur voor tijdens de dag dat kan je met deze lipstick palette. 


Het resultaat: Ik heb Marvellous pink aangebracht op mijn lippen en de lipstick met het lipkwastje brengt fijn aan en het laat een mooie fel roze kleur achter op mijn lippen. Deze lipstick voelt romig aan op mijn lippen en dat komt door de glanzende finish. Deze lipstick overleefd een hapje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor deze lipstick bij te werken, maar dat vind ik niet zo erg! 



Hou je van roze dan is deze lipstick palette waarschijnlijk ook iets voor jou, want het is een prachtige lipstick palette. Ik ben alvast fan! 

De Peggy Sage lipstick Palette is te verkrijgen bij de Nederlandse beauty groothandel voor 14,75€. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 










16 opmerkingen

  1. ik ben sowieso gek op dit merk :) mooie tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kleuren! Roze staat jou sowieso heel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi palette zeg! De kleur staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit merk nog niet kende! Het palette ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een strakke verpakking! Hou ik ook van. Mooie kleuren, staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt prachtige kleuren! Heel mooi palette en handig ook voor op reis bijvoorbeeld! Ik vind felle, roze kleuren jou erg mooi staan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kende het merk ook nog niet! Vind de verpakking al heel mooi. Ik draag volgens mij minder vaak roze dan jij maar vind het een goed assortiment aan roze tinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger droeg ik nog vaker roze, maar nu draag ik ook erg vaak nude maar natuurlijk blijf ik grote fan van roze tinten ;)

      Verwijderen
  8. Wauw! Ze zijn echt om verliefd op te worden die kleuren. Ik ben stiekem verliefd op deze palette. Staat je beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! wat een leuk palette! En wat staat die kleur je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️