Blog Update / Blog dip & Tijdelijk Stoppen Met Het Bloggen?

Hallo beauty's, het is alweer een aantal weken geleden dat ik nog een artikel online heb geplaatst op mijn blog en dat komt omdat er de afgelopen tijd enorm veel veranderd is in mijn leven. Ik heb jullie dan ook iets te vertellen, nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 

Ik ga namelijk een tijdje stoppen met het bloggen, ik heb het gevoel dat ik tijd nodig heb voor mezelf en vooral voor mijn leven terug op te starten want ik ben aan het kijken voor terug alleen te gaan wonen enz..! Ik stop niet volledig met het bloggen maar toch voor een hele eind tot dat ik weer ben verhuist, hopelijk begrijpen jullie dat? Ik ga nu nog twee samenwerkingen afwerken dus morgen komt er een artikel online over een zonnebril en woensdag laat ik dan de inhoud zien uit de StyleTone Beautybox van deze maand en dit is dan ook voor momenteel de laatste artikels die ik aan jullie ga laten zien. Ik hoop dan ook dat jullie mij niet ontvolgen want ik keer sowieso terug, want bloggen blijft nu eenmaal mijn favoriete hobby. Ik ga ook rustig aan kijken te samen met Mariska voor een nieuwe layout dus ik ga zeker nog aan mijn blog werken maar dan achter de schermen, wil je toch nog leuke beauty foto's zien en persoonlijke foto's? Volg mij dan op instagram want ik ga nog steeds foto's delen op mijn instagram feed!


Zo ik ga dan nu ook dit artikel afsluiten, ik hoop dat jullie dit begrijpen dat ik momenteel stop met het bloggen. Maar ik beloof dat ik terug keer met een volledige nieuwe start! 

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 






11 opmerkingen

  1. Ik wens je heel veel succes tot en nee alle tijd die nodig is, dikke knuf Tamara ps: geen vaarwel, maar hopelijk spoedig tot weerzien xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen hoor het is geen vaarwel, ik kom zeker terug :)

      Verwijderen
  2. Veel succes en hopelijk tot snel! Benieuwd naar je nieuwe start! ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Logische keuze, meis. Het komt allemaal goed! Wij gaan achter de schermen druk bezig zijn met een nieuwe lay out voor jou! Ik blijf je blog in de gaten houden en ga je echt niet ontvolgen hoor, daar ben je veels te lief voor en je blijft een leuke blog hebben! Ik ben benieuwd naar je komende artikelen en de artikelen die over een tijdje weer online komen! :) Ik wens je heel veel succes met het verhuizen en tot snel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawwhh...lief van je meid, kijk er weer naar uit voor met je samen te werken voor een nieuwe lay-out :)

      Verwijderen
  4. Hoop dat je nog op instagram foto's blijft plaatsen! Succes met alles en tot snel 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk blijf ik actief op instagram, maar ik kom ook terug op mijn blog na een paar maanden ;)

      Verwijderen
  5. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik heb mijn blog ook voor een paar maanden aan de kant gezet en sinds vandaag terug begonnen. Zo'n pauze kan echt deugd doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer om te lezen dat je momenteel stopt met bloggen, maar gelukkig niet definitief. Je moet doen waar je je goed bij voelt, dat is het allerbelangrijkste. Succes met alles en hopelijk tot snel X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️